Khamis, 1 November 2012

HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN SKP 2012

1/11/2012, KHAMIS – SK Pelagat telah mengadakan Hari Anugerah Kecemerlangan 2012 bermula jam 9.30 pagi dan selesai kira-kira jam 11.40 pagi. Majlis tersebut adalah bagi member penghargaan kepada murid-murid yang menunjukkan kecemerlangan dalam bidang akademik dan juga kokurikulum. Hadiah Kecemerlangan telah diberikan kepada semua murid daripada tahun 1 hingga tahun 6. Tidak ketinggalan juga murid-murid dari kelas prasekolah turut menerima sijil, gambar graduasi dan cenderahati.

 Perasmian telah dilakukan oleh Tuan Haji Adnand bin Hussin, Pengerusi PIBG SK Pelagat. Beliau juga sudi menyampaikan hadiah kepada murud-murid yang Berjaya. Turut hadir memeriahkan lagi majlis tersebut ialah barisan AJK PIBG dan juga para ibubapa. Pelgabai kategori hadiah telah diberikan antaranya kedudukan terbaik dalam kelas, subjek terbaik, kehadiran penuh, anugerah bagi kelas KAFA serta anugerah tokoh akademik lelaki dan perempuan, tokoh kokurikulum lelaki dan perempuan serta tokoh harapan lelaki dan perempuan.

Muhammad Faris Aiman bin Jusoh dan Aresya Nur Arrisya telah terpilih sebagai tokoh akademik terbaik. Manakala Muhammad Fahmi bin Ramelah dan Tuan Jasmin Nabila binti Tuan Hassan pula terpilih untuk menerima anugerah tokoh kokurikulum. Syabas dan tahniah kepada semua murid yang telah menerima hadiah dan anugerah masing-masing. Semoga kejayaan dan kecemerlangan tersebut dapat ditingkatkan dari semasa ke semasa. Terima kasih kepada semua warga kerga Hari Anugerah Kecemerlangan SKP 2012.
 “ GEMILANG TERBILANG “

Tiada ulasan:

Catat Ulasan